Är de nå fel på mig?

Huvva... Verkar ha varit kallt i natt... Blöh... Men som tur är så har man legat under täcket..!
;P

Sovit som en stock då jag väl somnade... Hur härligt som helst!
Somnade till då Fredrik satt och spelade, vaknade snabbt då han stängde utav och sen har jag nog sovit...
HÄRLIGT!

Peppad och redo för min inskolning!
Fast, har inte insett de än, men de kommer nog...
Håller mina tummar och tår att de ska gå bra... Ska juh jobba solo redan på fredag...
De känns då mycket pirrigt..!
Hehe... Jah... Man får göra sina anteckningar... Både mentalt och på papper...
Men men...

Tror att jag börjar bli lite små förkyld... Skyller på vädret... Man ska inte känna efter så mycket... Så de så...
De är liiiite onödigt..!
;P

De verkar var en skön höst dag... Härligt härligt... Fem arbetstillfällen innan man är ledig...
Hahahaha...
Nedräkningen har börjat ens innan man själv har börjat... Hehe.. Men är så SUGEN på att dyka ner i mina nya scrap-saker... Men som tur är så är de juh lika bra att vänta tills de man har beställt har kommit...
Annars brukar man sitta och tänka att just de skulle passa perfekt... Iallafall gör jag de...

Känns konstigt att svänga söder ut... Undrar om man kommer att svänga fel någon gång..?
Neh, ska inte stressa upp mig...

HAR FORTFARANDE INTE FATTAT ATT JAG SKA BÖRJA ETT NYTT JOBB..!
Jag känner ingenting! Är de nå fel på mig?
Jag omformelerar frågan: Är de nå MER fel på mig?
Hahahahahahaha..!

Nu ska man dutta runt på nätet innan man ska göra sig klar... Plocka undan rentvätt och sen får man se vars man ska vara ikväll...
Ikväll..! Jag slutar ikväll.. Känns konstigt att inte sluta imorgon...
Hehe...

Neh... Ha de!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0