Klumpidunslarmet...

Den ena goda nyheten efter den andra... De finns tunnbröd och mitt paket är skickat..!
Hahahahaha..!

Är som en degklump i huvudet... Började bra... De visste inte att jag skulle komma... Och sen när jag skulle prata med en tant så sa hon att hon inte pratade med främlingar och vände bort huvudet...
Men som tur var så lättade de upp sig...
Fått en nyckel som jag ska ha äääääända fram till semestern... Eller de var en klump med nycklar... Och sen imorgon så får jag lära mig hur överfallslarmet fungerat... Inte för att de finns en risk att man blir överfallen, men om man skulle göra illa sig själv... Byta namn på de.. Klumpidunslarmet...
Konstigt att man inte hade sånt på Tobias... Där jobbar man juh riktigt själv...
Aja...
De verkar då vara mysigt där... Jah... Än så länge är jag nöjd... Saknar Tobias, de gör jag.. Kommer nog bli mer sen oxå...
Jah... Nu får bemanningen ringa... Hahahaha... Har jag varit där ifrån i 2 dagar...
Skärp dig Emma...

Jaja... Nu ska jag ta nå att äta...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0