Kö kö kö kö kö kö...



Fick härliga blommor av brudarna på Tobiasgården!
Murgröna, rosor (i silke) och en blomma som jag inte vet vad den heter... Men mycket fina var de... Och krukan var himla söt...
De hade även diktat ihop nått till mig, läs och njut:

"Här har du vandrat och vaktat om natten
När vi låg och sov, skred du fram med honungsvatten
I vintermörkret med bara ben och kjol så svart
Du var alltid tidig aldrig sen, tack för vår gemensamma kvart
Joanssons, lasange och palt
Ja, Emma du har klarat allt
Vi vill dig ej mista, har du inge vett?
Måste du fara till Ankaret?
Så klart du måste få göra som du vill
Vi alla nu dig önskar LYCKA TILL"

Hehe... Sött va?

Natten gick som vanligt alldelens för fort... När jag stog i förrådet och letade blöja så hörde jag ett ljud, som vanligt började jag min genomgång, då jag skulle gå till en herre som har rummet vid ytterdörren så såg jag två små söta hundar och en ännu sötare karl...
Fredrik kom förbi!
Mysigt värre... Dock så är underbart kort och han skulle hem och sova...
Blev lite chockad... Hade inte hört utav honom på hela dagen och vips så står de där...

Kan fortfarande inte fatta att jag jobbade min sista natt nu... Iallafall som månadsanställd där... Håller tummarna på x-tra jobb... Kanske ska ringa bemanningen sen och säga att man vill stå kvar på "vik-listan" på Tobias... Med min tur så kommer de bli som Strandholmen, de ringde juh aldrig...
Aja...

Håller på att ringa till vetrinärerna i Vännes... Kö kö kö kö kö kö... De får tre minuter till... Annars ringer jag nån annan dag...
Så de så..

Ååå.. Vill kolla vad Ankaret har att erbjuda nu.. Tänk om man har gjort fel? Men men, man kan juh alltid söka på "min" tjänst igen...
Hahahahaha...
Neeeh... Är mest nyfiken... Tur så är de inte långt kvar innan man ska dit..!
;P

Svammel.. Ett himla myckeet svammel från min sida... Men de är väl vanligt..?

Neh.. Gav upp på vetrinärernna, får ringa på måndag igen...

Nå..? Vad ska dagen bjuda på?
Fredrik hade tydligen planerat att jag skulle dit i kväll och Umeå imorgon...
Konstigt att inte fara in då man har gått av... 99.9% brukar vi de.. Men de är bra med lite omväxling...
Men de ska bli mysigt och Baggård:a sig ikväll... Se på Ullared..!
;D

Neh, ska sluta gagga på och låta er gå...

Tjao!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0