Lonley...

Suttit en snabbis... Kom ingen vart... Testade en mask och de blev fiiiiint... Hatar att man ska ha handskrivet... Jag skriver som en KRATTA..!
Ååååå!

För tillfället känner jag mig så ensam... Jag känner mig om skit.. Men jag har kommit fram till att jag är skit...
Men men...

Har inte plockat bort sakerna.. Så kötet är fullt med lådor och annat smått och gott... Varför ska man plocka bort då de bara är jag som ser de..?
Rätt så onödigt..!

Neh.. Ska kolla om de finns nå på TV, annars så får jag fortsätta med boken...
Var ett tag sen man läste den...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desiree

Nej vännen du är inte skit...Men vissa stunder i livet är svårare än andra..Hoppas allt vänder för er snart och att han tar ditt stöd och din hjälp!

2010-10-19 @ 15:15:09
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0