Rackarns söta hund..!

Underbart är kort... Nu är de bara två härliga saker i soffan...
Men ska väl vara nöjd med de...

Helgen har varit som en berg och dal bana... Men jag tror att jag har sovit lite och att man har stressat upp sig alldelens för mycket... De får gå som de går... Tydligen tillhör de vanligheten och vem kan ändra en människa på tre nätter?
;P

Jag tror jag har gått och blivit hypokontrier... Har inbillat mig att jag har nå virus i kroppen...
Men jag tror nog att de beror på allt som har hänt den senaste tiden...
Vem skulle inte ha påverkats..?

Nu sitter Ronja och vifftar på svansen i dörröppningen...
De var grannen som tog fram nyckeln tror jag och då trodde väl Ronja att de var Fredrik...
De var ett önsketänkade som alla tre nog gjorde...
Men men... Är för tillfället en morot... För vad vet jag inte...

Vaknade av att jag drömde att jag fick en spruta på rumpan..!
Lite smått groggy och lite panikslagen skulle jag känna efter.. Ronja hade sträckt ut sig och hennes klo stack till mig...
Rackarns söta hund..!
;P
Men lika bra...
Tvättstugan var juh tom så jag körde igång två timmar tidigare.. Hoppas att ingen blir kinkig så att de inte blir grannfejden..!
Hahahahahaha..!
Kvart i ska man ner och hänga... De känns dryyyyyyyygt... Men som tur är så torkar juh tvätten super fort i torkrummet..!
:D

Neh.. Nu ska jag sluta babbla...
Tror inte att jag har kommit med nå intressant.. Hehe... Ska kolla vars mitt paket är... De hade fortfarade bara avgått från Halmstad då jag kollade i morse och de har han gjort sen den 14:de...
Seg DHL... Men den som väntar på nå gott väntar aldirg för länge..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0