Huvva....

Måste juh börja med att säga att mitt paket har avgått från Helsingborg...
Seg DHL... Vill ha de nuuuuu... De är jobbigt att de har så att man kan se vars de är...
Bättre att inte veta, men man kan inte hålla sig ifrån... Vill veta men ändå inte..!
Men men, den har påbörjat sin resa...

Natten har varit lång... Legat för de mesta och tittat i taket... Läste fram till ett och efter de så kunde jag inte bara somna... Vänt och vridit mig... Då jag slocknat till och vaknat kollade man mobilen, tänk om han har ringt och jag har missat honom, men de var inget... Låg och vred mig tills jag hittade en ställning och somnade och då jag vaknade till så gjorde jag likadant... Och så vidare...
Stackars Ronja... Men igentligen fr hon skylla sig själv.. Har ju haft ner täcke och kuddar på golvet, så hun kunde juh ha bäddat ner sig där...
När jag väl var vaken runt fem hade jag stora planer för hundarna... De skulle ut och pinka så de inte väkte mig tidigt... Men de hade andra planer... Lillan vände på sig och fortsatte med sitt snarkande och Ronja så väldigt besvärad ut... Så de fick vara...

Man ska inte klaga.. Tänkte igår att de har rivit upp hela Kungsvägen och så är de ingen som är att arbetar... Jag vaknade utav en traktor, som tydligen var på snabbvesit... När jag skulle gå med vovvarna så stog de arbetande åt bägge hållen, men jag fintade dem och gick mellan husen..
HA.. Den du..
;P
Jag har hört de dona på i fem minuter och jag är redan less... Tur att jag inte var här då de tog bort astfalten...
Huvva...

Mina planer för dagen är den samma som gårdagen... Lite deprimerande, men jag känner inte för att hitta på så mycket mer.. Är en perosn jag vill vara med, men jag vet att de inte går...
Blir att börja en ny bok... Läste ut Trasig igår...
Huvva så hemsk.. Att de ska vara så svårt för myndigheter att medge att de har gjort fel.. Att de ska krävas massmedia för att de skulle ens titta på sakerna..
Rekomenderar boken.. Ska Googla lite på henne nu eller på hans namn, om de nu är hans riktiga, hon hade ändrat platser och namn...
Nå ska man väl kunna lära sig...
De är skrattretande att de kunde gå så långt, då de var flera som hade polisanmält honom... Man blir mörkrädd... Myndigheterna som ska var till för att hjälpa stjälpte i detta fall...
Huvva...

Mycket huvva idag...
Huvva, men de känns bara så...
;P

Neh.. Ska se om man kommer sig in i en varmdusch, fryser fortfarande av våran promenad, eller kan nog kalla de rastning...
Ska kila ner till källaren och hämta upp höstjacka så att vi kommer oss på en promenad...
Då jag var ute igår kväll så blåste de inte lika kallt..
Huvva...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0