a!

Huvudet bultar, magen knorrar och man är hes...
Mötet idag var segt... Trodde att djungeltrummans lag gälde även Gräsmyr, men till min förvåning så var de många chockade miner...

Men men.. Har fått veta att jag har fem nätter kvar nu... Skolas in den 13:de och den 15:de går jag på för första gången...
Pirrigt... Sa upp mig från tjänsten idag... När jag kom hem så gjorde Fredrik mig orolig, så jag vart tvungen och ringa och fråga den nya chefen om de verkligen gick bra att börja den 15:de, annars skulle jag nog vara arbetslös för första gången i mitt liv...
Huvva!
Men men... Vet inte hur de känns... Jah.... Konstigt... Har inte fattat de jag har ställt till med...

Men men... Väntar på att alvedonen ska verka innan man börjar med maten... Har krypit in i  nattskjortan... Hehe... Dock är de ett tag innan man får sova..!
;P

Go gubben har städat... Blir alldelens chockad... Jah... Duktig är han...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0