Blöh!

Oh, så skönt.. Jag får ÄNTLIGEN sova... Tragiskt nog så är man PIGG!
Morr..! Men men.. Tröttar nog ut mig på ett eller annat sätt...
Klockan ringer tidigt... Eller jag tror att jag ställer Fredrik...
;P
Ikväll blir de bio...

Hes är man.. Då man är trött så sjunger jag i bilen... Blev STOR sång igår dit och hem från mötet... Och morgonens volym var inte sämre...
"Jag kan köra framåt
Jag kan köra bakåt
Jag kan svänga vänster
Med min lilla gula bil, gula bil gula bil.."
Kanske märks att man har sockarplast på hjärnan... Dock med ändrad text...
;P

Neh...
Blöh!
Natten har gått som den har gått... Mycket men ändå inte... Haft de man har gjort...
Ärtsoppa... Den ser inte go ut... Skulle aldrig falla mig in att äta...

Nu ska man snabb titta igenom nätet innan man ska tacka för denna morgon, synes i eftermiddag..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0