Då är man leeeeeeedig!

Blö blö blö och åter blö!
Fick skrapa bilen imorse och då min lille man inte har fått sina vintertillbehör, så tog jag användning av ett lock som skulle kastas...
Måste köpa skrapa, motorvärmare och motorvärmar sladd...
Får se om man gör de idag...
Hittat en gul skrapa på Clas olsons som jag tror blir bra...
Sen fanns de en gul borste på Biltema, men den kom inte in i lager förrän i oktober, så den ska jag vänta på...
Dock blir de en svart motorvärmare och en grön motorvärmarsladd... Man kan juh inte få allt..!
;P
Min kära lilla Ka ska bli ompysslad..

Andra gången jag ser nån bli slagen då jag kör förbi... Undrar om hur många gånger man får slå om man kör någon... Då sitter man juh i en gul bil..!
Hehe..
:D

Då är man leeeeeeedig!
Vad ska man hitta på... Umeå idag, i morgon världen!
Kanske inte riktigt... Men nära på... Får se om man tar sig till N-maling...
Hehe...
Lagomt långt...

I natt har man tvättat och tvättat och då man kom hit så satte man igång en maskin...
Hör och häpna!
Fredrik sa att han skulle hänga, bara sådär, utan att ens påpeka att man skulle tvätta..!
Han kan vara go ibland..!
:D

Neh, nu ska man plutta på en stund innan man kryper till kojs...
Klockan ringer ett... Tragiskt nog så brukar jag va pigg då man vet att man får sova inatt...
Men ska försöka nanna mig själv så jag går att vara med..!
;P
Men först gå mitt vanliga varv...
Emma stolt, har inte beställt nå!
:D
Inte köpt nå heller!
Dock så ska man spendera idag, men de är bara nödvändiga saker, MR.Ka måste juh få sitt så han klarar säsongen..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0