De får duga..!

Nu har man klippt till karln...
Blev tydligen "skyldig" de då han bjöd på bio..
Hehe..!
Då bjuder man inte försökte jag förklara för honom...
Hahahaha..!
Men men...
Fort så är de gjort... Nån till som är på tur?
Idag driver man tydligen en frissörsalong så de är lika bra att fortsätta..!
;P

Själv har man inte gjort så mycket... Prövat klänningen... Dock kändes den mer som en julklänning, så den får vänta tills dess...
Får bli kjol, kofta och de nya linnet jag köpte i Ullared...
De får duga..!
;P
Håret får vara som de är, kanske man ska lyxa till de och kamma igenom de och kanske sätta upp de i en svans..!


Nu är jag HUNGRIG...
Lite frukost lunch innan man ska börja göra sig klar på riktigt...
Hårdbröd får duga..!
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Då vet jag vem jag ska anlita om jag är i Norrland och behöver en frissa!

2010-09-11 @ 15:08:22
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0