De har varit dagen de...

Nu har jag jul i vårat hus, julen är till mig kommen hopp trall la la laaaa!

Slagit in klappar och trallat på julvisor...
De har varit dagen de...
;P
Okej då... Blev till att rösta, tanka och hämta skorna...
Kommit fram till att de ryms två i bilen..
Hehe...

Denna gång så skötte jag mig alldelens utmärkt...
Fredrik fick rösta ifred och jag gick till och med bakom "skyddet" och la in mina röster..
Emma duktig ibland... Då hon vill vara de..!
;D

Neh.. Nu ska man kolla hur de går med maten..
Har hört att han har donat på, vågade inte gå dit, kan juh åka på arbete..
;P
Men nu sitter han här och läser, så de är lika bra att gå och kolla..
Hehe..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0