...

Ringde till mor och frågade hur de kändes att vara nybliven mormor.
Hennes reaktion: VA?!
Då svarade jag fick min SON...
Hon fattade fortfarande inget, frågade vem som hade fått...
Men efter många om och men så insåg hon att jag ringde från Baggård och inte sjukhuset...

Hehe..!
Hon avrådde mig att ringa till pappa och göra samma sak, han skulle nog trilla av pinnen...

Hehehehe...
Vi var juh där igår och fikade och då sa jag juh att jag hade kollat på en KA med reg.nr. SON, men hon tänkte väl inte så långt..
Trodde att hon skulle fatta de, men icket...
;P
Men men...
Har INTE ringt pappa, han lär nog veta de via djungeltrumman..
Lika bra de... Man måste juh kolla om den fortfarande fungerar..
;D

Nu funderar jag på att dräggla på kudden och sooooova tills jag vaknar...
Känner mig inte helt 100, får pimpla alvedon så man kan jobba på måndag...
Alvedon och sockar brukar hjälpa..
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Haha!! Den var bra... Hoppas du kan sova gott!

2010-09-04 @ 01:35:03
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0