Han känns som en äkta (Eriks)SON..

Underlig natt...
Underlig dröm...
Skönt de ibland...
Drömde att jag var jagad, allt och alla skulle döda mig, men jag slank undan...
Skulle juh möta upp Fredrik på bio och de kunde jag juh inte missa..
;P
Tragiskt nog så vaknade jag då jag var på väg att bli träffad...
Hann aldrig möta upp honom...
Men men, man får väl hoppas att fortsättningen följer ikväll..
;D

Undrar vad man ska göra idag?
Ta en vända till Nordmaling och scrapa lite?
Hmm...
Har juh bil och full tank, så man tar sig en bit..
;P
Hehehe...

Jah..
Återstår att se, de beror på vad grabbarna grus ska göra...

Vaknade av ett sms...
Djungeltrumman fungerar..!
Fam. Winter undrade vad jag hade skaffat för någe och om man kunde skicka en bild...

De känns då rätt... Han känns som en äkta (Eriks)SON..
;P
Hoppas man bara får igång radion..
Men men...

Neh.. Ska glutta på den från fönstret och kolla att den har de bra..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0