Mohahahahahaaaaa....

Natten... Jah... Vad ska man säga om natten...
Var på väg att lägga mig runt 2, men då ville Fredrik ha spö i kort och man vill juh vara snäll..
Klockan blev 3 och då jag låg i sängen kunde jag inte sova...
Då började Fredrik busa och efter många om och men så kom han med ett glas vatten...
Jag kunde juh inte vara sämre, så jag cupade hans kudde och hällde i lite vatten då han inte såg...
Sen då vi var kvitt så satte jag mig snabbt vid datorn... Då jag kom till sovrummet, så hade han hällt ut lite vatten på madrassen...
Då tog jag till vattensprutan och man kan juh bara säga att jag vann!
Mohahahahahaaaaa....

Så klockan vart 4 och jag kunde fortfarande inte somna...
Har legat och halv blundat känns de som...
Sen för en halvtimma sen väcktes man av sms...
Mamma... Lika bra, kanske man kan sova inatt...
Nu återstår de bara att fundera ut vad man ska göra idag..?
Ska man idas att fara till lägenheten?
Hmm... Är jag så sugen på att scrapa..?
Vill ha masker, distress-saker (stämpeldyner och liknande) och ink blandare...
Får se om man beställer åt veckan... Får juh lön på fredag..!
:D

Ooo.. Fick ett telefonsamtal... Möte idag kl 15.. Dagen är räddad...
Och då de var i Nordmaling så kan jag juh passa på att fara en sväng till lägenheten..!
:D

Hej hej!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Hoppas du får lite tid över för pyssel!

2010-09-22 @ 15:29:09
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0