Önska mig lycka till!

Skönt att klockan ringde... Vet inte om jag riktigt ville vara kvar i den drömmen...
Fattar inte vad jag har börjat med..?
Kommer mig aldrig till sängs och drömmer alltid samma sorts drömmar...
Är de saknaden som gör de? Ovetandet? Oro?
Var iallafall skönt att besöka graven igår... Även om de blev en snabbis...

Verkar bli en fin dag... Dock så sitter man och fryser... Huvva... Ska skynda mig göra mig klar så man kommer i nå varmare kläder... Vad nu de ska bli... Får dyka ner i påsarna...
;P

Torsdag... En konstig vecka har de varit... De kan man gott säga...
Satt på Eniro och luskade fram hur man skulle köra... Då första avfarten på vänster dyker upp ska jag svänga höger på första höger avfarten...
;D
Hehe...
Huvva... Hatar att köra då manhar noll koll... Jag har lika mycket lokalsinne som ett nålsöga...
Hahahahaha...
Men de är bra att koncerntrera sig på nå annat än att vara nervös för själva mötet...
Men som vanligt har jag nog inte fattat vad jag har gjort... De kommer väl med tiden... Jag har nyss börjat fatta att jag har slutat på Strandholmen...
Hehe... Liiiiite knäpp är jag... Okej... Kanske mycket...

Neh... Ska börja lite smått...
Önska mig lycka till!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0