VILL INTE!

Höll mig i sängen tills exakt 12.00..!
:D
Nu ska man ÄNTLIGEN få jobba!
Gött gött gött gött! Extremt mycket GÖTT!
Slippa sova och tjäna nå penning! Så ska de vara..!

Som vanligt somnade man sent... Fredrik satt och spela sitt vanliga spel, jag låg och tänkte vad folk var enformiga på 80-talet, alla banor har samma melodi...
Då jag väl somnade kom drömmarna... Dock så var de liiite annorunda...

Hemma alldelens ensam... Fredrik är och kör hem filuren, men han kommer väl tillbaka snart... De måste han... Vill juh beställa!
;P

Inatt var de riktiga minusgrader! VILL INTE! Kom tillbaka sommarn! Huvva! Hoppas att motorvärmaren funkar...
Vill ha sommar och vill ha sol, kan till och med tänka mig ha koskit i hagen...

Neh.. Nu ska jag dutta runt innan man slår sig ner i soffan under ett varmt täcke...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0