Allt står stilla...

Söndag...
Dock får jag nog intala mig att de är lördag så man inte blir så slut på måndag...
Hahaha.. Komplicerat... Neh... Tror att hjärnan är inställd på två nätter till då man sitter där på natten mot tisdag...
Man är juh van att gå utav på torsdag...
;P
Jahjah... Ska inte klaga... Bra med extra pengar..!
:D

Kollade i kalendern i natt och insåg något jag har förträngt...
Snart är de ett år sen hon lämnade oss...
Ett år som har gått snabbt men ändå känts som en evighet!
Man lever fortfarande i en bubbla... Allt står stilla... Känns som om man står och trampar...
Som om man sakta med säkert kvävs...
Inget är sig likt här i Baggård... Gården känns själslös... 
De är mycket man saknar och fler saker kommer man på eftersom dagarna går och årstiderna växlas...
Hon var en vår och sommar människa så nu känns de extra tungt...
Jag vill att hon ska sitta i sin rottingstol och se ut över gården!
Jag vill att hennes sovrumsfönster ska vara tänt då jag kommer på morgonen!
Jag vill... Jag vill ha henne tillbaka...

Neh... Ska ta sätta mig i soffan och kela med mina små älsklingar...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0