Hoppas man på iallafullafall..

Jag fick ihop hyllan... Men som ni ser så var de ju inte så avancerat..
;P




(Oh ja... De är en Penthouse-rumpa på hans T-shirt..)

Fredrik satte sig på tvärn och sa att han hade ångrat sig då de gällde TV-bänk...
Men sen tyckte han att den skulle passa bättre här, så jag fick inte ta med den till lägenheten och göra mitt lilla scraphörn...
Eller joh... De fick jag... Men han tyckte att skrivbordet mitt kunde vara kvar där den är, så de är lika bra att låta hyllan vara här med... Än så länge...
Inte lätt alla gånger, men de blev bra...
Dock så invaderade han den rätt så fort...
Sötingen!
De skulle vara hans "kläd-kastar-hylla", som om hans två stora garderober inte var nog...
De kan ju vara jobbigt att lägga tillbaka kläderna i garderoben...
Okej... Funkar bra... MEN... Kläderna SKA vara vikta..
Mohahahahahaaaa..!
Nu får man se om han klarar utav de...
Jag vek dem åt honom... Nu iallafall...
;P

Han har nå klurigt för sig..
Skulle vara kul att veta vad han har för planer i sitt huvud...
Men någon dag får man väl reda på dom...
Hoppas man på iallafullafall..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0