Känner ett liiiiitet sug...

Fredag som känns som om de vore måndag...
Vad ska man hitta på?
Varit en sväng till lägenheten och rensat upp i en utav ett x antal rabatter här utanför...
Jag har kommit fram till att jag INTE är en blom-människa, men kratta lite är kul...
Några skott har kommit fram under allt ris, ska bli kul och kolla vad de kan vara för skojsigt...

Gårdagen bjöd på bio... Let me in.. MYCKET bra... Värt att se...
På morgonen var Fredrik som sagt och lämnade Sanna för operation...
Nu har hon piggat på sig, men vill INTE vara ensam...
Sitter och skriker då vi är ute och går man ner så blir man påhoppad för kel...
Hon får inte vara ute än, men satt en stund på bron med henne..
Hon följer en vart man än går...
Lill gumman... Hoppas att hon får ett hem snart så hon får lite mer kärlek än vad man själv kan ge...
Fredrik var nära på att ta upp henne, men han insåg att då skulle han få problem att sova i kväll...
Isack letar efter Zimba... Tror att han tycker att fel katt kom hem, eftersom han och Zimba gick alltid i lag...

Som sagt var jag en sväng till lägenheten medans Fredrik hade några ärenden...
Var lite sugen på att scrapa, men han tyckte att jag skulle med hit igen..
Aja.. Får ta de någon annan dag... Känner ett liiiiitet sug...

Neh.. Ska kolla runt på nätet en sväng innan man hittar nå annat att göra...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0