Oooo yeeeeeeh!

De blev ännu en dag...
Ronja är piggare, men inte helt pigg, hoppar inte lika lätt som hon brukar...
Men hon äter, skiter och pinkar så de är bara att avvakta..

Gårdagen bjöd inte på så väldigt mycket...
Tog de lungt då Ronja mest var liggandes...
Blev att baka bröd mitt i natten då knäckebröd inte dög...
;P

Just nu sitter jag och funderar om man ska fara och pyssla...
Men de känns lite konstigt då Ronja är som hon är...
Jag avvaktar och ser vad Fredrik hittar på...

Inga kattungar där nere än...
Och inge svar från djurskyddet angående katterna...
Eller joh...
Efter de långa brev jag skrev fick jag frågan hur långt gången hon är och att de bästa är att boka kastrerings tid så fort som möjligt...
Om kravet på kastrering gäller så kan de juh iallafall ta de två som är de, så får iallafall de leva...
De är jobbigt då man inte får iväg dem...
Speciellt då de är snack om avlivning...

Över till nå roligare...
Fredrik har börjat prata om IKEA..!
Yeeeeeeeh!
Får se om de bär iväg i helgen..!
Oooo yeeeeeeh!
Hehe...

Neh.. Ska pillra på och se om man hitta nå roligt att göra...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0