Så snart sitter jag där..!

Gäsp..!
Har sovit såååå gott! Härligt är de..!
;P

En liten del av mig längtar tills jag går av... Vill scrapa... Men de blir bara färre och färre nätter...
Så snart sitter jag där..!
;P
Ska bli skönt att jobba extra på måndagkväll... De är bara jobbigt första natten då man vet att de är fyra kvar...
När man väl har kommit in i de hela så går de bara bra...

Ser ut som om de inte har varit så mycket sol idag heller..
Kanske därför man har sovit så gott...
Inte så ljust så att man längtar ut, men ändå så ljust så att fåglarna kvittrar...
Vet inte vad jag har drömt om... Kommer då INTE driva en hästfarm..!
Hahaha... Jag blev lurad, istället för att köpa en hingst så blev de en åsna...
Aja... Som tur är så är de bara fantasin som fnurrar... Men skulle inte förvåna mig att jag skulle lyckas med de i verkligeheten...
De sägs juh att drömmarna är ett sätt för oss att bearbeta de som har hänt under dagen...
De vet i rackarns... Har så konstiga ibland så jag vet inte vad...
Kanske är ett bevis på att jag är knäpp...
;P

Neh.. Ska sätta igång med maten...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0