Skvallra inte för karln...

I går runt 17 så fick jag veta att de blev ett positivt svar!
Så nu är de väntans tider som gäller..!
Pirrigt och jobbigt på samma gång...
Känner att vi måste sätta oss ner och planera, men Fredrik är inte hemma...
Aja... Vi sitter juh inte i sjön... Vi har juh tid..!
;P
Efter helgen så kan jag nog lägga ut lite bilder, vill juh vara 100% innan jag säger nå, de har jag lovat Fredrik...
Så skyll på de..! Om jag skulle få som jag vill så skulle jag skrika de på bron så att hela byn hör...
Ååå..! De kommer att göra så ont, men jag kommer att ta de som den kvinna jag är..!
;P

14.10... Och jag som ska vila... Skvallra inte för karln... Vila kan man göra i graven... De är juh så fint ute och sen har jag inte kommit över skräck uppvaknandet..!
Neeeeh.. Skräck och skräck... Ronja parkerade sin ljuva lilla röv i ansiktet...
Sötingen min... Vad skulle hon göra..? Ryggen var juh upptagen av en annan söt liten sak..!
Oj oj oj.. Kom just på att de har en jobbig tid att vänta... Men  de klarar de.. De är juh van...

Huvva.. Höll på att fälla en tår då ingen katt satt på born och var kelig då jag kom i morse..!
Illa att man ser en förändring..! De känns bara tomt...
Undrar hur de kommer att kännas då vi har städat ut där nere..?
Undrar om man pallar trycket..?

Blöh.. Jag tror att jag är förkyld..!
:(

Neh.. Nu ska man ta de lungt så att man inte gör nå dumt..!

Cu!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0