Titta vad som väntade på mig...

Då jag kom hit:

Mycket smarrigt blev beställt känns de som..!
Höger till vänster och upp och ner...
Punch-all-over (tror de att de heter, orkar allvarligt inte kolla upp de..), 5 stycken Tim Holtz dieses, tejp, två cirkel punch:ar i olika storlekar, en lite söt verktygshållare som är snurrbar, i den så är de skalpell med extra blad och en anti-stick underlägg och cardstock (under allt ihopa)...

Mycket mumma var de..!
Nu väntar man på att tvätten ska bli klar så man kan sova...
Berättar mer om de senaste dygnet imorgon... Hade så stora förväntningar, men inget blev de...
Jah.. Hade då 666 km i ensamhet att elda upp mig för att jag inte fick öppna plånboken... Inte ens på Statoil..!
Morr!
Neh... Glömma de hela ska jag göra... Eller kan juh förenkla att jag skriver innan jag glömmer..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0