Uh..!

Huvva... Pillar fortfarande fram spån...
Uh..!
Men kul var de då... Synd att inte väder är de perfekta...
De händer ingenting idag på den fronten för mig...
Vill inte bli förkyld... Jobbar juh i helgen...

Tyst är de i huset... Fredrik är och gapar...
Sitter och funderar om man ska hoppa in i duschen och sen brumma vidare till N-maling...
Sen funderar jag på att snöra in en beställning...
Är jag värd 715?
Eller ska omformelera de... 204 + de 715 jag ska beställa för?
Scrapsaker för 919...
Kanske ska vänta till nästa månad... Dock tror jag att räkningarna kommer att droppa in...
Men men... Får se hur de blir..
;P

Neh.. In i duschen med mig och sen starta denna dag...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0