Ååå!

Hur i hela fridens kan jag vakna nu?!
Klockan är inte ens åtta!
Ååå!
Men men... Nöden har ingen lag...
;P

Ikväll bär de av!
Har inte fattat de än..!
I natt får man köra en sex-växlare för första gången... Fredrik har inte låtit mig sitta vid ratten på nya bilen än...
Jag förstår honom... Alltid kul att köra nytt och för Fredrik är de alltid kul att köra jämt..!
Jag klagar absolut inte... För mig duger de alldelens utmärkt..!
;P
Kom just på att man måste vänja sig vid "storleken"!
Huvva!
Men jag tror inte att den är så mycket större än våran gamla, snarare liiiiiiiite smalare, hoppas jag på iallafall..
Hahaha... Allt för att peppa hjärnan på att de kommer gå bra..!
Dock kommer jag nog sakna mazda:n, den har juh alltid varit vår trogne riddare vid dessa turer...
;P

Neh.. Idag blir de att packa...
Jag fick i alla kläder + handduken i min lilla rosa resväska igår!
Emma STOLT!
Nu ska man packa allt runt om... De man ska ha i bilen och en väska med hundarnas saker... För att inte glömma Ronjas medicin..!
Får lägga Fredriks börs intill dem så man kommer ihåg!

Neh.. Ska dega på sen kanske man får sova en stund...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0