DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT!

Är GRYMT besviken på besöket igår..!
Vi sa som de va och ändå så skulle hon försöka utan att behöva söva henne, men man såg juh hur ont de gjoorde och hon låg inte still... Så hon skulle få en spruta...!
Redan där gick de fel.. Hon skulle ge med en grov nål, men då tjöt Ronja som ett svin och hennes kommentar: "Oj... Jag tror att jag ska ta en mindre nål..."
När hon väl fick i sig de så var hon för uppjagad för att sova... Kämpade på och tillslut blev hon less på att vänta så hon började även fast hon var vid medvetandet...
Efter en stund så kom hennes kollega in och sa att de hade en liggande ko och då såg man att hon blev stressad...
Försökte några gånger utan framgång till slut så gjorde hon den friska sidan och sa att vi skulle komma tillbaka på fredag eftersom vi inte kunde på måndag...
Jag själv fick be om remadyl och sen frågade hon om jag ville ha uppvakningssprutan?!
Öhhh..? Kommer hon inte att somna om hon INTE får den?
Joh, de kanske hon gör, sen gick hon för att hämta...
De tragiska är att de kostade över 1000 ink. med.

Får nå år sen då jag pratade med jourhavande vet. sa han att man kanske skulle behöva snitta upp och rensa ur om de inte gick att få ur den vanliga vägen...
Varför gjorde hon inte de?!
Jag var för förvirrad för att inte fråga...

Så... Ronja fick fara hem med sin lilla böld... Som jag nu tror ha spruckigt... Hon fick med. för ca 30 min sen... Får gå en stund till innan jag tvättar av henne...
Jag HATAR de här! Man tycker att man upptäckte de i tid men ändå så gör de inget åt de?!
Varför kunde hon inte svälja sin stolthet och fråga om hjälp... Då kollegorna kom in så bad hon om att bli utbytt så att hon kunde fara, men då sa dem: "Detta kommer inte att ta dig mer är 30 minuter..."
DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT!

Har den spruckigt så kommer jag ifrågasätta hur f*n hon tänkte om de nu är hon vi kommer till...
Håller dock tummarna att den är HEL och att vi får en ANNAN!
Måste juh F*N vara bättre att de snittar och skäljer ur än att den spricker?!

Stackars lilla Ronja!

Man har inte sovit mycket i natt...
Vaknade av hosta och jag har inte kunnat sova sen dess...
BLÖH känner jag mig och de gör de inte bättre att se Ronja lida!
Man vill juh kunna lita på dem, men när de gör detta så vet man inte vars man ska ta vägen!

Neh.. Ska gå och tvätta av henne och kolla hur de står till...
Håll tummarna för oss!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0