Kyss mig!

Dagen, eller man ska väl säga natten, började inte så bra...
Orkade inte mer så runt 02 tog jag hundarna och for till lägenheten...
Jag vet inte vad de är med mig, jag bara förstör, men som tur var så löste de väl ut sig något så dagen och kvällen blev underbar...

De blev bio och allmänt mys på stan, sen for vi på strömpilen och åt en Mc flurry medans vi stod på bron och kollade på älven...
Rätt så fint där, synd bara att de inte kan bygga hus eller lägenheter istället för köpcentrum eller andra företag...
Men men... Ska väl tycka de är bra för annars skulle man inte ha kunnat myst på där...
Filmen blev Kyss mig och jag måste då erkänna att den var MYCKET bra!
Den blonda tjejen är bara så fin, hon har verkligen glimten i ögat..!
;P
Kanske måste tillägga att karln var fin han med efter en sådan mening..
Hahahah...

Nu ska man nog bädda ner sig med min bok... Kommer fortfarande inte på namnet, men jag har kommit halvvägs... Har inte läst så ofta som jag skulle kunna tänka mig läsa...
Man har haft annat för sig..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0