;P

Trött, tröttare och tröttast är jag, men inte redo för sängen ännu..
;P

Dagen vart riktigt mysig.. Alltid kul att få fara till Umeå och dra fötterna fram till bion börjar...
Filmen var juh inte dum den heller så i de stora hela helt okej dag!
;D
Till och med traskat i mina nya skor... Gillar dock inte att visa fötterna, men de var rätt så sköna ändå, så jag ska inte klaga...
Höll hårt i mina pengar... Klarade mig på de jag hade i börsen...
Hoppas att jag klarar mig tills de bär utav... Alltid kul med en utmaning..
;P

Neh... Ska se om man ska lägga sig och läsa i hopp om John Blund...
Boken denna gång är: Snälla pappa, nej
Även denna handlar en en riktigt grym styvfar. De ända pojken ville var att hans "pappa" skulle älska honom, men allt han fick höra var att han var för olydig för att någon skulle någonsin älska honom. Hans vardag var ett psykiskt och fysiskt helvete...
Som vanligt så är de en sann historia jag läser, dock så önskar man att de var påhittat, ingen förtjänar att gå igenom de han och hans syskon gick igenom!



// Emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0