Skööööööönt!

Låg och kramade kudden länge och drog mig för att gå på toaletten tills jag kom på att jag behöver inte gå ut i den råa morgonluften!!!
:D
Skööööööönt!
Att rinnande vatten kan göra så mycket...
Hela turen har man känt sig skitig, även fast man har duschat och tvättat händerna så fort man har fått tillfälle... De är något med att inte har vatten som ställer till de..!
;P

Resan i stora drag var helt UNDERBAR!
Fötterna är såriga så gott som överallt, men de var de klart värt de!
Shoppat, shoppat och yttligare shoppat!
ca 5100 har gått ink. julklappar och de var väl rätt så bra?
Typ 1000 i kläder... Denna gång hittade jag en del... Skönt nog... Hade inriktat mig på att inte göra de och vips så stod man där med en korg full..!
;P
Sista dagen hittade jag även en regn/vindjacka som jag har velat ha...
Ännu bättre var att den var på 70% för att de skulle göra plats för vinterjackor...
Så HELA 104,50 fick jag betala för den..!

De känns som om man har köpt JÄTTE mycket, men då man väl sollat ut julklappar och "hygienprodukter" så är de bara en påse BARA till mig!
:D
Sitter och funderar på om man ska ge sig på mig stora bag eller om man ska ta en omgång med tvätt och spara den tills man gått av...
Dra ut på de hela så man kan njuta längra..!
;P
Återstår att se...


Neh... Ska dona på...
Funderar på om man ska till N-maling... Måste liks hämta hyran så man kan betala den...


GeKås i lego...
Deb var i en STOR monter på övreplan... Så gott som en modell av de faktiska huset...
Mycket roligt att se alla gångar och människor...
De äckliga var att man kände igen sig...
Okej då...
 I de riktiga varuhuset kanske inte Drakula eller Luke Skywalker står i kön för att komma sig in...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0