Bråka bör man annars dör man...

Ibland är de svårt... Fick ÄNTLIGEN möblera om och så får han spader...
Tydligen så stod inte sakerna EXAKT på skrivbordet och jag hade juh lagt ihop papperna och de var absolut inte bra...
Jah... Vet inte vad jag ska säga...
Jobbigt då man har pysslat i timmar och flyttat allt själv och sen får man bara skäll...
De värsta är då han börjar lägga saker på bordet jag skulle göra i ordning och sa att nu var de bra...
Men men... Sådant är livet ibland...
Bråka bör man annars dör man...
Aja... Skrivbordet står då i rätt hörn... De är en bra början iallafall...
Orkar inte bry mig... Man ska inte behöva be om tillåtelse att plocka undan och städa..!
Blev då bättre än de var innan även fast jag inte fick fortsätta, så de så..!
Mohahahahahaaaaaa!
;P

Hittade en ny version av love the way you lie, eller är de bara jag som är sen...
Men jag verkar inte få in den på bloggen...
Här kommer länken:
http://www.youtube.com/watch?v=XRDpn7ePJrc

Jah.. Nu ska man plocka undan dammsugaren och hitta på nå annat...
Tror jag har fått en sticka i tån som jag kan försöka pilla ut..!
;P
Eller så kollar man på scrapsaker och lämnar dammsugaren framme...
;D
Neh, ska inte utmana ödet mer..!
;P

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0