Emma gla´!

Solen skiner ner på oss och jag ska sova?!
Vad är detta?
Ett hån då man har väntat på denna sol hela veckan...
Men men, hoppas att de håller i sig så man får njuta utav den då man går av på måndag...

Tre nätter kvar att avverka, går de lika fort som inatt så hinner jag inte ens blinka...
Kålpudding har man slängt ihop... Hoppas att den smakar godare än vad den luktar..!
;P
I natt är de lasange som står på menyn...
Mycket små moment, men håller tummarna att de går bra...
Gjorde om matschemat, lite småklurigt, men jag höll mig på ett ungefär som de var tidigare, sen la jag till lite maträtter som har försvunnit på vägen...
Köttfärssås fanns inte, klurigt va?
;P

Visst är de intressant att läsa om mitt liv?
Roligare än så här kommer jag nog inte ha i helgen..
Hehe...
Men jag klagar inte..!

Man blir som glad då man kommer ut från jobbet och SER omgivningen!
Idag behövde jag inte helljusen!
:D
Emma gla´!
Sommaren KANSKE är på G..!

Neh.. In i duschen så att man vaknar till...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0