I curse you!

Är lite smått klyven om man ska fara till N-maling eller om man ska stanna här och se att Fredrik ringer viasat och sen bara ta en mys dag...
Men vad finns de att göra här?
Har börjat på ha sett alla program vi har sparat på boxen, de är illa då man till och med ser reklam, sen kommer nog Fredrik att sitta här rätt så mycket...
Aja, har juh en stund på mig att tänka...
Skulle vara mysigt att ta med sig vovvarna och fara och scrapa...
Men då ska man dra med sig vatten, är less på de, nu vill jag ha modernheter som vatten och TV och sluta leva som en skogsmulle..
;P
Emma demonstrerar, Emma har fått nog, Emma vill ha frihet här i sin egen skog....
Eller vad nu älgarna sjunger...
;D

Sitter och ångrar mig, då jag fick vinnarmailet så fick jag chansen att köpa alfabet för 99 kr...
Och jag tackade nej!?
De måste ha varit de dumaste jag har gjort, kommer liks sitta och buda på dem på nån månad...
Rackarns mitt köp-stopp!
I curse you!
De är som vanligt då man ha bestämt sig för att snåla...
De är då man får alla lockande erbjudanden och de är då man hittar allt på stan..
Hahahaha...
Men jag SKA hålla mig ett tag... Ja, jag vet att jag traderade mig... Men håller fortfarande fast vid de Fredrik sa:
"De är juh inge köp, de är juh en vinst!"
Han är bra att ha ibland och ibland inte...
Han eggar en rätt så mycket att handla, han ska juh vara tvärtt om...
Man ska juh behöva lägga upp ett litet föredrag om att man VERKLIGEN behöver saken, men de behövs dock inte...
Jag får skaffa mig en liten ängel på axeln, vem vet, då kanske den lilla djävulen på höger sida tystnar lite...

Neh.. Nu ska jag dona runt här sen får jag bestämma mig...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0