Men men, får leva snålt...

Har vinkat utav Fredrik som ska på äventyr även idag...
Den rackaren!
Förhandsvisningen på MIN film!
Morr..!
Jah... Får flörta med nån annan eller vänta tills den kommer på film...
Värre än så är de inte..!
;P
Alltid härligt då två grabbar sitter på en soffa... Eller om de nu är en grabb han ska med... De vet man aldrig...
Får väl hoppas på de...

Natten gick som fort... Ingen matlagning, så jag gjorde franska...
Jag och mina franskor... Börjar få in tekniken på dem...
Nu blev de långa och fina..!
Hehe..
Natten som kommer ska jag göra pastagratäng, hur man nu gör de, och köttfärsbiffar...
Så de blir till att steka...

Ååå! Cuttlebugen kom inte på denna räkning!
Jag som hade klurat ut de...
Nästa månad får jag säkert den OCH bilförsäkringen...
Men men, får leva snålt...
;D
Är då VÄLDIGT nöjd med Cuttlebugen!
Måste sätta mig på Tradera och buda på mer alfabet!
Måste juh passa på att göra de denna månad, då nästa månad blir snåla månaden..!
Hehe..:
;P

Neh... En snabbis mot Tradera, sen in i duschen!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0