Dagen..?

Jag som la mig i relativt god tid och så vaknar man 03.10?!
Vad är detta?!
Men men, Fredrik var vaken, så man pratade en stund innan man somnade igen..!
Så de var juh inte hela världen..!
;P

Dagen..?
Jah, Fredrik har sagt två gånger att "då är vi juh hemma" eller "vi har juh hunnit hem då", så de är nog Umeå som nalkas...
Får se då man får reda på de...
Han tjatade och gnatade igår på bio, men de slaget fick han lägga ner...
Aja...

Jag ska då blöta ner mig...
Ronja fick sig en dusch igår och då jag skulle hoppa in så var varmvattnet så gott som slut, Fredrik hade hunnit före...
Så jag och Blaze fick vänta... Men Blaze får då fortsätta att vänta..!
;P

Neh... Dona på och sen starta dagen kanske...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0