Dagens skörd:


De är Blaze som som var objektet för dagens pyssel... Fick använda min Cuttlebug, vilket var KUL!
:D
Ska vara med i en tävling, så jag använde mig bara utav två färger...
Brunt och svart... Guld räknas väl till brunt?
Papperet bakom bilden är skyddspapperet man tar på IKEA...
Hehe...


Jag och mina cirklar...
Tog en ljusbrun spets och guld band denna gång...
Vände spetsen innåt, så de var passande att ha bandet utanför...
Tycker jag trallala..!


Min nya Tim Holtz-stämpel! Iallafall en av dem...
 En klocka, skrapade kanten och hede lite guld Stickles runt om...


Ännu ett fynd från DollarStore!
;P
Nycklarna! Knöt en svart rosett för att få dem att passa in lite bättre...


Självklart måste jag ha en mask!
Denna gång är de Tim Holtz kompass som jag gjorde en tag´s av...
Även här har jag skrapat och hett Stickles runt om...


Tiny Alpha på bilden så man vet vars de är och årtal...

  
Och här är bokstäverna jag vann på Tradera till Cuttle bugen!
Dock blir de många bokstäver man inte använder då man stasar ut, men jag hede dem i en liten påse, så man kan använda dem vid ett annat tillfälle!
Den som spar den har..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0