De får bli framtidens bekymmer..

Ååå..! Timmarna gick inatt och jag blev bara piggare... Satt och funderade på om man skulle skippa sova totalt, men runt sju bestämde jag mig för att ställa klockan på ett så jag inte sov allt för länge...
Men sov som en kratta och vaknade exakt 12 av att Ronja tog mitt ben utrymme..!
Morr... Men lika glad är jag för de... Får juh se lite ljus..!
;P

Gårdagen gjorde man inte så mycket.. Kom rackarns mycket snö, så de var lika bra att hålla sig inne...
Fredrik somnade runt 20.30, så man fick roa sig själv...
Dagen har man inte nå större planer för...
Trött... Blöh...

Neh.. Ska dona på innan man startar dagen på riktigt...
Hittat nå nya scrapsaker man vill ha.. Men ska lugna mig.. Måste juh först och främst få de man har beställt..!
Men de är två saker jag vill ha och testa göra... Men för att göra dem så måste jag ha små saker...
Och de är nå man inte har... Sitter och tänker på att jag har en liiiiten låda på vinden som jag samlade små skrot i då jag var liten, den skulle vara perfekt att gå igenom, men då är de de lilla problemet att hitta den..
Och jag säger bara att jag ger upp nu, så slipper jag vara där uppe och frysa...
Är inte ens säker att den följde med från Ersboda...
Aja.. De får bli framtidens bekymmer..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0