Slö sett på TV...

Somliga går i trasiga skor medans andra köper nya..!
Men jag må säga att han hittade ett par mycket snygga..!
;P
Min klack for bort... Är nog för grusigt...
Men men... Har andra som man kan traska i..
Dock är de i Nordmaling..
Men jag jobbar liks i veckan och då är de mina foppa som gäller..!
Blev en sväng till Umeå...
For förbi Rusta... Köpte på mig lite jul snören och papper... Passa på då de är halva priset...
Sen vart de inte så mycket mer... Men de var mysigt att komma sig ut...
Oplogat och j*vligt på vägen in, men som tur var så var de inte jag som körde..!
;P

Slö sett på TV... Mycke smarriga program på söndagar...
Amazing race, LA ink och No ordinary family...
Nu ska man spela lite...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0