Vad är detta!?

När man ÄNTLIGEN kommer sig i säng runt elva tiden så vaknar man pigg nu!
Vad är detta!?

Som vanlige ligger resten av världen, iallafall min, och sover!
Skärpning!
Vi har börjat sova i skift... I hate it!
Men men..!

Ååå! Jag som trodde att klockan var halv tolv på dagen, men då jag kom ut så insåg jag mitt misstag...
Istället för att bli mött av ljuset, så var de de eviga mörkret!
Men men...

Lillan traskar relativt bra, man kan inte se de förrän hon ska upp för trappen, som hon vägrar, lika så hoppa upp i soffan...
Så fortsatt en halv halva... Men hon är då piggare... Skönt nog!

Vad ska man göra?!
Fara till Nordmailg och scrapa?
Lägga sig i soffan och hoppas att man kan somna?
Hoppa ut genom fönstret och hoppas på att man slår skallen och på så vis få vila?
;P

Neh...
Sitter och väntar på mina saker från England... Dumt nog... Jag vet juh att de inte skickas förrän måndag-tisdag...
Men man kan inte hjälpa de..!
;P
De tråkiga är att man måste liks beställa dieses så man kan använda Cuttlebuggen... Men på nått vis så hade jag räknat ut att de var billigare att beställa från Sverige... Dock så vet jag inte om jag har räknat rätt...
Men i alla fulla fall så får de bli en annan månad...
Man kan inte få allt!
Får nog göra ett jul kollage, jag beställde då en "jul-kule"-dies...
;D

Om man ska sluta svamla och göra nå...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0