Åååå!

Då ska man snart på börja sin sista arbetshelg innan semestern...
Hur ska detta gå..? 7 nätter kvar sen är man ledig i 5½ vecka..!
Åååå!
15 dagar kvar innan man går av för sista gången denna sommar...
:/
Jaja... De kommer att funka..!
;P

Fortfarande rööööööööd... Fattar inte att man har ränder efter de rackarns linnet när man satt ute med den neddragen..!
Morr!
Får se om man lägger sig i solarie två-tre gånger så att benen kommer ikapp... Eller så skippar man de...

Hade konstiga drömmar inatt... De är juh nytt schema på jobbet och innan jag gick av så läste jag att de skulle vara biffstroganoff... Nog vet jag att de är relativt enkelt, men jag fick inte ihop de...
Även fast jag vaknade till, drack och sen somnade så vart de samma j*vla biffstroganoff som jag inte fixade..!
Men men...
Skönt nog så slipper jag sova inatt, men jag tror dock inte att jag slipper stroganoffen...
Hahaha...

Neh... Ska dutta på här och sen blöta ner mig...
Vänt och vridigt mig så att håret står åt alla håll och kanter..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0