De funkade...

Nu har man varit på marknaden och gjort nå små fynd...
Alltid kul att se på folke, dock så tycker jag att de var mindre stånd i år...
Aja.. De funkade...
Jag gick med Blaze medans Fredrik sprang omkring med Ronja...
De är verkligen duktiga, dock så fanns de inget att köpa till dem, men de fick en tuggpinne då vi väl var hemma...

Blev en väska och nå tårtpapper för min del, Fredrik höll hårt i plånboken så han kom hem tomhänt..!
Hahaha..!
Men de funkar de med..!
;P

Har nyss slagit in paketen, upptäcker att jag måste köpa mer inslagspapper... Är lite små less på dem jag har...

Neh.. Nu ska jag se vad man hittar på...
Nå vill jag göra...
Har juh duschat Ronja så de är juh klart, men nå annat måste de juh finnas...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0