Mohahahahahaaaa..!

Dagen började bra... Vann ett alfabet på Tradera..!
Yeeeeeeeh!
De var bra, för att jag ställde klockan enbart för den auktionen...
Hahaha...

Mmm... Sen gav jag mig ut i berget av ved och klöv... Men de blev som gårdagen... Var där en timma eller fler och då man gick in så somnade jag i soffan...
Har så RACKARNS ont i ryggslutet och på sidorna... De känns som om de är någon som klämmer och sticker kniv i en...
Satt och kollade på mina fötter igår... De, liksom fingrarna, är rätt så svulna...
Kanske ska satsa på nå urindrivande...
Hahaha...
Neh..
Men de är tråkigt att inte ha någon ork, sen är de inte så kul att ha ont...
Men jag tror att jag har kommit på de..!
Ska testa imorgon... Om jag skiter i att böja mig ner och plocka på marken, utan bara tar den ved som är högre upp på högen så går de nog bättre... Då får jag nog inte lika ont... Då slipper jag knivsticken iallafall..!
;P
Jah.. Värt att testa... All ved ska  juh liks klyvas, så vem bryr sig om jag plockar lite här och lite där..?
Mohahahahahaaaa..!
Hoppas att de funkar, de är rätt så kul att dona på iallafullafall..

Neh.. Nu ska man se om man får sig någon mat idag.. Sen ska jag nog lägga mig tidigare ikväll... iallafall före 03.00..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0