AntiEmma!

Mitt paket har anlänt till Nordmaling, men ännu inget sms om de, jag blir lite smått galen...
Annars hade jag tänkt fara iväg... Men kanske ska göra en rövare och fara efter maten istället, så slipper man ha nån som ringer och frågar om den... Smart va?
Tror att jag har kommit på rubriken... Nu återstår de bara att se om den passar in... Annars får man tänka om...

HATAR att inte ha nå att göra... Fredrik tjatar om bakning och hårklippning och juh mer han tjatar juh mer sätter jag mig på tvären... Lite anti där då han inte låter mig möblera...
Men men...

Slut i huvud och kropp... Allt känns bara blöh och jag brinner utav för de minsta lilla...
Antingen har jag PMS eller UVI... Vet inte vad jag ska hejja på..
Hahahahaha...

Neh.. Nu ska man lägga sig och hoppas att man inte vaknar..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0