De kommer att bli min polare-Pär..!

Jah... Idag blev de en lite slöar dag, men skönt att tänka på nå annat...
Blev en snabbis till VC nu väntar man på en odling, sen får man se...
Ev. att man kontaktar kvinnokliniken och ser vad de säger...
Hon jag pratade med i dag tyckte att de stämde mer på en cysta på äggledaren än leversten...
Hennes dotter hade liknande problem...
Aja... Får se vad man gör... Hon tyckte hur som hellst att man skulle kontakta kvinnokliniken...
Mitt lilla bifynd får jag nog leva med... De kommer att bli min polare-Pär..!
;P

Blev klar med mitt LO... Satt och pillade på med annat med... Sen vart de nå samtal...

Men här har ni den:







       

Svensk scrapbooking har en skiss tävling varje månad och de är juh kul att testa på nå annat...
Känns lite konstigt.. Brukar oftast hålla mig till 2 färger, men här har man duttat på rätt så bra...
Hahahaha.. Tycker jag iallafall..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0