Duktig pojke!

Me are a winner, my friend!
:D

En auktion till har man lyckats ropa in... Nu väntar man på ett alfabet till att stoppa i min kära låda som Fredrik köpte åt mig... Har fortfarande inte kommit över att han hittade en sådan bra..!
Duktig pojke!
;P

Dagen blev bra... Filmen var bra (Något lånat) och jag hann en sväng förbi scrapaffären och köpte på mig lite blommor så att jag klarar mig tills den 27:de... Har bestämt mig att hålla mig med beställningar tills dess... Försöka kan man väl alltid...

Paniken i bilen vid NUS... Då vi hade hämtat upp Andreas upptäckte jag en spindel vid Fredriks bil, satt tyst och lugnt där och såg ÄCKLIG ut... Men då vi närmade oss NUS började den röra på sig och tillslut var den ovanför mig!
Skrek och skulle bara ut..! Fy tusan! Att de aldrig kan lämna en i fred!
Aja..!

Ååå! Var lite små sugen på att köpa DHL-lastbilen åt Fredrik... Den var super STOR och fiiiiiiiin.... Dock gick den på ca 900 kr... Får se vad man gör...
Skulle ändå vara roligt att ha då vi har haft våra DHL-moments..
;P



Neh.. Nu ska man kolla vidare på nätet innan man går och lägger sig.. Hoppas på iallafall..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0