Idag för åtta år sen förlovade vi oss i tron på att vi skulle gifta oss 060606 - Men så blev de juh inte...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Även i dag för X många år sen kom Fredrik till världen - Och den blev aldrig sig lik igen...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hehe!

Tänk vad tiden går fort...

Jah.. Vi hann få ihop tårtan, duscha och slappna utav innan dom kom...
Riktigt nöjd med den blev jag... Fredrik geggade ihop rörorna och jag monterade ihop den...
Lite tjiv blev de då bägge har starka viljor, men resultatet blev: Mmmmmm!
;D

Som sagt blev han firad igår, så idag är de en helt vanlig dag som kommer att avslutas med jobb...
Känns skönt att slippa sova.. Vet inte vad jag har drömt om inatt, men sängen är då huller om buller...
Hade jag tänkt längre så kunde jag juh ha sparat min "förlovnings present" till idag, men huvudet räcker inte till alla gånger..! Men som tur är så är han juh vuxen, så han överlever nog..!
;P

Måndag idag... Sveriges nationaldag... Hur ska den firas..?
Undrar om Nordmaling slår till med nå?
Hmm... Förmodligen!
Skulle ha varit roligt att sett, men jag orkar inte brumma ner..!
Hehe..

Neh.. Nu ska jag se om man hittar nå att göra...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0