...

Då var de dag igen, återstår att se vad man ska göra utav den...

Kvällen och natten fortsatte i filmens tecken... Först I rymden finns inga känslor och sen Draktämjaren, bägge super bra..!

Drömmer så konstiga drömmar nu för tiden... Allt känns så verkligt och man börjar nästan tro på dem...
Känner mig besegrad... Bara en känsla jag går runt med...
De säger juh att de som inte dödar oss gör oss starkare, men jag har nog gett upp kampen... Tagit ut förlusten i förväg... Varför orka då man liks vet hur allt kommer att sluta..?
Tänk om man fick somna... Sova några år tills allt känns lättare... Sova tills det är över...
Jag är juh inget annat än ett stort rat som bara gör fel...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0