I see you!

Som ni kanske har klurat ut så fick jag mitt paket idag, eller man ska väl säga igår...
MYCKET nöjd... Laddade min "pistol" och väntar tills man får använda den på riktigt..!
:D

Hann en liten pyssel stund innan de bar av till Umeå...
Här har ni de jag har donat på med:

peek-a-boo
i see you


De är en kjedja som slingrar sig till vänster...
Ville ta upp färger från bilden så gott de gick, så orange från maten och de blåa från Fredriks tröja fick duga...
Mitt nya alfabet fick komma till användning!

   
Jag ÄLSKAR denna die från Tim Holtz!


Hahaha.. Mitt fingeravtryck råkade komma med..!
;P
Pärlorna kommer från en swirl som jag dissekerat...


Här har ni restarna från den... Likså en "hattnål" som jag hade beställt...


En metallcharm som jag gömt lite under knoppen...

Bion var bra... Kanske inte som jag hade tänkt mig, men den dög...
Vi tog en salladsbuffe innan och sen gick en snabbis på kajen innan vi mötte upp filuren och tog en glass på Donken...
Denna dag känns som de har varit tre... Men de är då skönt de med..!
;P

Neh.. Ska surfa vidare sen lägga mig och kela med en fru som är GALEN!
Tror att lillan löper och då är Ronja inte sig själv..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0