Men men...

Efter en stressig morgon har man haft en härlig eftermiddag..!
;P
Ätit gott på Levarhotell, for på en tur och avslutade de hela med en mjukglass...
Mmmm!
:D
Sen är de juh alltid kul att träffa pappa och broder-tuck!

Dock så funkade inte mitt alarm imorse... Fredrik skulle väcka mig kl 9... Kl 12 vaknade jag av mig själv... Och vi skulle vara där kl 12.45...
Sen gjorde de inte saken bättre att håret stog åt alla håll och kanten...
Men men...

Blev bortskämd igår av att inte känna så mycket.. Idag har de stuckigt till lite nu och då...
Nu vill jag ha behandling, är så less!

Men men!

Neh.. Ska kolla om man snör iväg en beställning.. Är juh en ny månad och sen har juh saken jag har gått och väntat på kommit in..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0