SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Blev en liten slöar dag idag.. En vända till N-maling, promenad, prat och sen satte jag mig vid bordet och försökte få ihop nå...
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Timmarna flög iväg, vips så var de att brumma hit och börja med maten...
Tur nog så hann jag en bit.. Nu får jag klura på rubriken lite.. Sen kanske man hinner få sina nya saker innan man fortsätter..!
;P

Känns skönt att pyssla och glömma tänka på mitt lilla bifynd och allt annat man stressar upp sig för...
Dock kan jag säga att de senaste året har jag slutat bry mig, de får gå som de går och bli som de blir...
Varför stressa då man inte kan göra nå åt saken?

Neh.. Ska tradera mig innan de är dags att kolla till köttfärsgratängen..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0