Surprise!

Fick en överraskning!
Eller man ska väl säga "förlovningspresent"...
Först ett paket med Barbazoo (en gul liten sak) som skulle vara en ledtråd och då jag gick till bilen såg jag att de satt nån i passagerarsätet!


Självaste Barbapappa!
:D


Satt fint och väntade..!


Barbazoo...


Familje sammankonst!
;P
Son och far!

Jah.. De känns verkligen inte som om man har jobbat idag...
Eller att man gick utav i morse... Allt gick smidigt då man vaknade utsövd innan klockan ringde...
Även fast de var en springig natt, så gick den fort och de är juh alltid kul med variationer..!
;D
Just kommit hem från stan... Sett X-men som var SKIT bra... Nu kanske man ska de resterande filmerna...
Var en sväng till lägenheten i tron om ett provsvar, men icket...
Jag mötes som tur utav en annan glad syn... Jag har fått restordern... Min Distress har hittat hem!
Hehe...
Jah...

Är lite smått orolig över lillan, hon har lite ont... Hon har juh haft så här tidigare och då gick de över på nån dag... Även då var de i samband med löpning...
Jah.. Tur att man inte har så tunga hundar, de är lätta att lyfta upp och ner i trappen...
Neh.. Inte alls kul att de ska ha ont... Ska avvakta ett tag, annars har vi kvar smärtstillande...

Shoppat har man gjort... Blev en sjal, två tröjor, strumpbyxa och en almenacka...
Allt på rea förutom almenackan, den ville inte riktigt vara med, så de blev full pris på den..
;D

Neh... Nu ska man pröva kläderna man har dragit hem...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0